Wednesday, June 1, 2011

New Month New Book...

Hi y'oll..

Today's date is 1/6/2011... Dah masuk bulan baru, jadi aku akan tekan butang 'RESET' kat otak aku untuk padam suma memori yg tak berguna sepanjang cuti bulan 5 nie... Soooo, I gonna act like MaY never existed this year and continue about my planning for the rest whole holiday strictly... I must achieve all of my goals before the holidays end...


Visi dan misi aku untuk sepanjang cuti ini adalah... (Cewah?)


  1. Start gaining money... (keja lar tu..)
  2. Lose or maintain the weight... (Paling susah nie... duduk rumah tau2 je la..)
  3. Practice guitar... (Bole dah sikit2)
  4. Sharpen my abilities in ... , ... , and ... (Dun ask =.=)
  5. Reduce time with my Lappy... (Waa... so sad cant spend more time with u anymore)
  6. Reduce top-up... (pokai lar sbb topup nie...)

That's all my goal for this Holidays... Harap semua berjalan lancar... : )
   

//Post ni agak merapu, so if u dun wanna read it... it's okey... AAK hahahaha


2 comments:

DiahRodzi said...

wooo...siap ada perancangan tu....

Unknown said...

haha... plan siap2 la...

Rakan Blogger Saya