Monday, May 23, 2011

B.P.G - #03 Story

Third BPG...(The Musician)


Nama: Aiman Bin Jamal
Nama glamer: Kurt, Aiman Panah Beracun haha... or Dani =.=" 

Umur: 22 thn

Asal: Melaka 

Status: in relationship with his GF 
No Fon:+601+4034294... haa...maxis, celcom ke digi??? kal lah satu2 klu nk tau.... haha


Cam besa FB tuk korg add... Aiman Jamal add lar dia bagi dia ramai kawan skit... hehe

BPG Story:

  • P-story

  1. Pantang tgk gambar org... mesti ada opinion yg nk disamakan dgn binatang2 tertentu...
  2. Suka puji diri sendiri gak nie... hehe
  3. Muka ganas dlm hati ada tmn, jap g masuk bilik kunci nyanyi HB kat awek dlm phone...
  4. Tgk cite sedih nanges... hahahaha terbaek!!!

  • G-story
  1. Mmg cekang(pandai) men gitar... dia lar yg ajar aku men skit2...
  2. Otak gila2 mmg best (Berimiginasi tinggi)...
  3. Gila semangat study last minute, pointer pon not bad r...... 
  4. Study type chillax..(chill and relax)...

Haha... tu dia 3rd character... 4th will be soon....

3 comments:

Anonymous said...

aku 22 la weh,2 pn xmosk lg..8/6 nie baru 22..sdeh aku..saje nk bya org ingt aku tue kn..kalo nk tipu sangt ltak la 28,style sket..hmmmm~~~
bek edit,kalo xaku majok..hahaha

Unknown said...

Haha okey2... :)

Anonymous said...

bgs la awk nie..sy ske la ngan DP awk..hahaha

-dani (bkn aiman)

Rakan Blogger Saya