Thursday, May 19, 2011

Gitar Oh!! Gitar..

Hi...

Arini aku nk story pasal gitar skit..... Aku sebenarnya rasa excited bila dengar bunyi gitar nie.... ntah rasa cam best ja... sbab tu aku lagu yg aku layan bnyk lagu rancak yg bnyk pakai gitar :p... kebanyakkan lagu yg aku dengar bkn sal sora penyanyi tpi sebab guitarist dorg... haha pelik kn... tpi xpa nie mmg blog tuk budak pelik kan??

Aku minat gitar dari kecik g... nk bli x da duit... so lpas aku F5 1 week b4 result SPM kuar aku bole beli 1 gitar.. jenama??? haha gitar kapok biasa ja.... mna ada duit nk beli yg Yamaha punya...  mahal doe.... aku bli dgn harga RM100 ja... Punya lar excited nk main .. dah dapat matrik plak.... adoiyai... alat muzik x bole bawak....  sedey akuh :(

Pastu dah abes matrik.. aku nekad nk belajar main sampai cekang(pandai)... but time tu suma fren aku yg pndai2 men gitar dah xda.... sapa nk ajar aku main.... aku plak jenis kena org yg ajar... mna bole blajar sendri...... dorg bnyk yg masuk poli...  cuti matrik dgan poli mna sama... so ... hajat x kesampaian.... then aku masuk UTEM.... haha this 2nd sem aku ada 2 sifu yg sudi ajar aku men gitar(Thanks Faiz and Aiman) dan 1 rival yg nk blajar gak(Azri)...

Dah belajar sama2 time nk balik cuti sem Aku ngan Azri wat perjanjian lpas datang balik sem 3 nie... tgk sapa yg lagi terer(pandai) men gitar.... haha

Then, bila ku sampai rumah ja .... gitar aku dah xda.... sibuk aku cari merata tempat.... tgk2 my "not so big" sister bagi pinjam kat fren dia.... walaweh... panas aku....xpa2 sabar ja.... bdk tu janji nk pulangkn dalam masa terdekat.... 1 miggu lebih gak aku tggu... kak aku pon g amek lpas dia kal ... sampai2 kat rumah.... WTH~~ sudah rosak....

Budak tu praktikal dkat sni... tpi dah abess ... so dia dh blik negeri dia kt mna ntah... tpi klu aku jumpa dia.,.. mmg aku hempok gitar aku dkat kepala dia... hahahahah~~(gelak jahat)

Kt bawah nie ada gambar gitar aku yg dulu.... even murah ja... tpi bunyi dia best sgt... :)




Gitar biasa ja...

K sampai sni saja ... nanti aku upload len...
As today post ... A promise have been kept~~~

1 comment:

Nrzkh said...

hai saya pun suka gitar tapi tak mampu nak beli :D

Rakan Blogger Saya