Monday, May 16, 2011

Panas Weh!!!

Hola!!!

Aku update this post just to inform.... woooooow!! Kedah panas weh..... bnyk sgt ke dosa kt kedah nie.... dlu x panas cam nie pon.... huh... sangat panas sampai tiap-tiap 2 jam kena mandi.... haha buang tabiat apa nk mandi tiap-tiap 2 jam... mak aku cakap klu nk sejuk tido dalam peti ais larh.... haha tebiat plak aku nk sumbat dalam peti ais... ingat best ke dalam tu... bau ikan ngan ayam je... but aku rasa better aku g mandi ayer terjun kat Taman Rekreasi TiTi Hayun... best skit tpi dorg kata berhantu kat c2... hah kira apa... janji aku bole sejuk.... hahaha

Adios!!

3 comments:

Anonymous said...

sini petirrrrrrrrrrrrr syukurlah panas!

azilah othman said...

cini pun petir,guruh,kilat suma ada.takut aku

Unknown said...

klu korg rse panas sni... korg akn besyukur sbb ujan dkat sne... hehehe

Rakan Blogger Saya