Monday, January 21, 2013

Sem Break

Heyoo..

Hi.. skank dah start cuti.. aku dah set beberapa task untuk cuti niyh.. haha

1)Beli partner utk SIZUKA - Dah beli name dia ASTON okey ^^
2)Bela burung puyuh 20 ekor - Still in progress
3)Bela kura- dah beli 3 ekor.KULU,KULA, annnndddd Pelik.. haha x de la nk nama kan lgi 1 KULI plak..

Target penting

1) Turunkan berat - atleast 5kg nk naikkan stamina skit
2) Carik duit untuk support brother aku wak kluar moto.. haha even dia pon still x tau and aku x kan bgi tau hehe :P
3) Tolong parent aku sebolehnya kat kebun sbb sem depan dah x bole tolong dorg sbb ada LI.
4) Install car audio kat keta aku.. and repair skit2 yg bunyik pelik2 tuh.


Cuti sem nie seyes aku x nak enjoy sgt sbb aku akan btol2 enjoy bila suma benda nie dah setel... because seing their happy face is already enough for me to enjoy ^_^

Peace all

No comments:

Rakan Blogger Saya